Вартість підключення у Вашому населенному пункті складає - 500 грн.
Вартість підключення у Вашому населенному пункті складає - 1 400 грн.
Так. При першому підключенні ми безкошковно налаштуємо Вам Ваше обладнання (роутер, компьютер чи ноутбук).
Якщо проблема у Вашій зоні відповідальності (наприклад, збилися налаштування роутера) виклик майстра буде коштувати 200 грн.
Якщо проблема у нашій зоні відповідальності (наприклад, порвали кабель на стовбі) виклик майстра безкоштовний.
Швидкий і простий варіант - через особистий кабінет. Спочатку Вам необхідно авторизуватися на stat.patchnet.dp.ua. Після успішної авторизації Ви потрапите на сторінку, яка містить дані про Ваш баланс і наявні сервіси.
Для зміни тарифного плану Вам необхідно пройти у пункт «Послуги і тарифи», і далі обрати пункт «Тарифні плани». У вікні, що відкрилося, потрібно обрати зі списку тарифний план, на який Ви бажаєте перейти, після чого натиснути кнопку «Замовити зміну тарифу».
Також Ви можете подати заявку на зміну тарифного плану зателефонувавши за номерами: (068)-908-54-45, (093)-908-54-45.
Зміна тарифного плану відбувається через 30 днів, після формування заявки.
Якщо у Вас відсутній Інтернет, дзвоніть до цілодобової технічної підтримки за наступними номерами: (068)-908-54-45, (093)-908-54-45.
З моменту підключення з Вашого Особового Рахунку починає зніматися абонплата, щодоби, рівними частками з розрахунку: (Щомісячна абонплата) / (Кількість днів у поточному місяці). Сума грошей, що залишається на рахунку на момент початку нового місяця, не обнуляється, а переноситься на наступний період.
Якщо у Вас забули особисті дані для входу у особистий кабінет, дзвоніть до цілодобової технічної підтримки за наступними номерами: (068)-908-54-45, (093)-908-54-45.
Перевірити технічну можливість і дізнатись умови підключення можна за номером телефону: (068)-908-54-45, (093)-908-54-45, або за допомогою пошти: patchnet.dp@gmail.com