Що вміє наш бот? - сповіщати про поповнення балансу, та про закінчення коштів на рахунку (за 3 дні до закінчення коштів) - можна подивитись інформацію про наявний баланс не переходячи до особистого кабінету - можна відправити заявку/подивитися статус заявки та отримати відповідь на свою заяв'ку через Telegram бота Незабаром буде ще більше функцій у боті (наприклад, зміна тарифу), бот постійно розвивається. Для отримання повідомлень через Telegram-бота Вам необхідно авторизуватися у боті. За допомогою веб-браузера перейдіть до свого особистого кабінету (stat.patchnet.dp.ua), та виконайте вхід до свого особистого профілю (логін та пароль вказані в пам'ятці до договору): Після того як Ви ввели свій логін/пароль та потрапили до свого особистого профілю, перейдіть до пункту «Налаштування»: Далі перейдіть до пункту «Змінити особисті дані»: У наступному пункті переконайтесь в актуальності номеру телефону, та встановіть галочку на пункті «Отримувати повідомлення в Telegram». Після чого перейдіть до Telegram-бота (натисніть на посилання @PatchNet_Billing_bot в особистому кабінеті), та відправте йому код, який відобразився у Вашому профілі для авторизації користувача. Увага! Бот вміє відповідати тільки авторизованим користувачам Після вдалої авторизації Ви можете користуватися ботом: Якщо Вам не вдалося підключити Telegram-бота, або у Вас залишились запитання - зверніться до цілодобової служби підтримки за телефонами: (068)-908-54-45, (093)-908-54-45.