У лівій нижній панелі знайдіть значок «Пуск», натисніть на нього лівою кнопкою мишки, після чого в меню що розкрилося оберіть пункт «Панель керування»: На панелі керування двічі клацніть значок «Центр керування мережами і загальним доступом»: У лівій частині вікна, що з'явилося, обираєте пункт «Управління мережевими підключеннями»: У вікні «Управління мережевими підключеннями» знайдіть значок «Підключення по локальній мережі» і натисніть на ньому правою кнопкою миші. В меню, що відкрилося оберіть пункт «Властивості»: Ви повинні побачити вікно «Підключення по локальній мережі - властивості». У списку «Зазначені компоненти використовуються цим підключенням:» відключіть пункт «IP версії 6 (TCP/IPv6)», далі оберіть мишкою «IP версії 4 (TCP/IPv4)» та натисніть кнопку «Властивості»: У вікні «Властивості: Протокол Інтернета v4 (TCP/IPv4)» налаштуйте Ваше з'єднання з локальної мережі згідно з додатком до договору: - «Використовувати наступну IP адресу» - вкажіть IP-адресу, маску підмережі та основний шлюз (див. додаток до договору); - «Використовувати наступні адреса DNS-серверів» - вкажіть IP-адресу, маску підмережі та основний шлюз (див. додаток до договору). TCP/IP налаштований, тепер натисніть кнопку «OK». Перевірте підключення до мережі Інтернет (відкрийте браузер та спробуйте зайти, наприклад, на youtube.com) Якщо Вам не вдалося налаштувати Інтернет-з'єднання, зверніться до цілодобової служби підтримки за телефонами: (068)-908-54-45, (093)-908-54-45.